Для едблу adblue адблю Заправний модуль PIUSI
Опис від продавця
Заправний модуль для перекачування аdblue з електронним лічильником і механічним пістолетом 220В,12В або 24В PIUSI Італія Насос для перекачування adblue 220Вольт, Piusi F00203090 Італія або Насос Suzzarablue PIUSI для adblue 12Вольт або Насос Suzzarablue PIUSI для adblue 24Вольт ; Електронний лічильник для ad-blue К24 UREA F0040710А PIUSI Італія ( лічильник може бути біля насоса або біля пістолета ) ; Заправний пістолет механічний Ad-Blue F14761000 PIUSI Італія ( при додатковій оплаті – автоматичний) ; Роздавальний рукав – 5 метрів ( можна більше метраж ) ; Всмоктуючий рукав – 2 метри ( або інший метраж); Монтажна плита. вид перекачуємої рідини – AdBlue ; електроживлення – 220 Вольт ; продуктивність – 32 л/хв ; перепускний клапан в насосі (байпас) ; час безперервної роботи – 20 хвилин ; максимальний час роботи в режимі перепускного клапана – 2-3 хвилини ; вимикач зі світловим індикатором ; довжина проводу живлення – 2 метри ; діаметр рукава 3/4 ” (19мм.) ; фільтр в комплекті – немає ( при додатковій оплаті – можна встановити) ; частота струму 50-60 Гц ; потужність – 400 Вт ; діапазон робочих температур – від -30 до +60 °С ; вага – 15 кг ; гарантія – 1 рік . ДОДАТКОВО МОЖНА ПРИДБАТИ : перехідник для еврокуба ( нижнє підключення). Можна змонтувати модуль на обрешітку еврокуба. Недороге заправне обладнання, якісно виконане італійським промисловим концерном PIUSI, служить для відпуску AdBlue. Застосовується в автосервісах і майстернях, на промислових підприємствах і в приватних гаражах. Система роздачі AdBlue укомплектована зваженим насосом, який за хвилину відпускає до 32 літрів карбаміду. Для безпеки двигуна цикл безперервної роботи агрегату повинен бути обмежений 20-ти хвилинами. У корпусі помпи встановлений перепускний клапан, він не дозволяє великим напором рідини при закритому пістолеті спровокувати поломку механізму. Матеріал, з якого зроблений заправний вузол, відповідає вимогам до обладнання для роботи з агресивним реагентом, що виключає яку-небудь небезпеку при експлуатації.